Bedingungen und Konditionen
Handelsbetingelser for Face and Body Balance
Adresse: Holte Stationsvej 16, 1.sal
Postnummer: 2840
By: Holte
TLF: +45 51 6666 52
Email: kontakt@faceandbodybalance.dk
CVR: 45385868Zahlungsmöglichkeiten
Face and Body Balance modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, ApplePay.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes.
Alle Beträge sind in DKK angegeben und enthalten die Mehrwertsteuer.
Face and Body Balance verwendet einen autorisierten Zahlungsserver, der alle Ihre Kartendaten mit dem SSL-Protokoll (Secure Socket Layer) verschlüsselt. Das bedeutet, dass niemand Ihre Daten lesen kann.
Face and Body Balance liefert mit Shipmondo. Die Lieferzeit beträgt 1-3 Arbeitstage. Wir liefern nach Dänemark.
Wenn das Paket bei Postnord und GLS abgegeben wird
Face and Body Balance lehnt jede Verantwortung für das Paket ab, sobald es von hier aus versandt wurde, und jede Verantwortung dafür, dass Sie Ihr Paket erhalten, sobald es an Postnord oder GLS übergeben wurde, aber wir helfen Ihnen gerne, Ihr Paket zu verfolgen und zu finden.
Beschweren Sie sich bei Postnord oder GLS
Wenn Sie Ihre Bestellung nicht erhalten haben, können Sie sich bei Postnord unter 70707030 beschweren oder über den Chat auf der App und der Website Kontakt aufnehmen.
Wenn Sie Ihre Bestellung nicht erhalten haben, können Sie sich bei GLS unter der Telefonnummer 76 33 11 11 11 beschweren.
Nicht abgeholte Pakete oder verweigerte Annahme
Ab dem 01.01.2020 wurden neue Versandregeln eingeführt, nach denen Sie als Unternehmen die Kosten für die Rücksendung tragen müssen, wenn Sie die Annahme verweigern oder Ihr Paket nicht in dem von Ihnen gewählten Paketshop abholen.
Es ist also nicht mehr möglich, den Kauf zu stornieren, indem man den Empfang verweigert oder das Paket im Paketshop nicht abholt.
In diesem Fall behalten wir uns das Recht vor, die Gebühr + Versandkosten für die Rücksendung des Pakets vom gezahlten Betrag abzuziehen, unabhängig davon, ob Sie innerhalb des kostenlosen Versandtarifs bestellt haben oder nicht, bevor das Geld an Sie zurückgegeben wird. Das Guthaben kann nach 3-5 Bankarbeitstagen auf Ihrem Bankkonto eingesehen werden.
Reservation af beløb
Ved anvendelse af betalingskort, debit såvel som kredit, sker en reservation af det beløb der handles for. Dette beløb er reserveret indtil webshoppen, har behandlet og afsendt din ordre. Når ordren er afsendt, hæves pengene på kontoen. Reservationstiden afhænger af produktet/ydelsen.
Autorisering på debitkort
Ved debit kort, vil du kunne se at pengene er reserveret på din konto og at dit rådighedsbeløb vil her stå som værende mindre. Annullerer du eller webshoppen efterfølgende din ordre, så kan webshoppen ikke hæve pengene, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.
Autorisering på kreditkort
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)
Face and Body Balance benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Face and Body Balances egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
Lieferung
Leveringstiden for din ordre er 1-3 dage.
Face and Body Balance afsender varer med følgende:
GLS - Pakkeshop, GLS Home, DAO pakkeshop, DAO home
Fragten bliver beregnet ud fra vægt.
Du vil kunne vælge mellem at få pakken sendt "uden omdeling" eller "med omdeling".
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.
Face and Body Balance står til ansvar for varen, indtil denne er leveret hos kunden.
Recht auf Widerruf
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Den 14 dags periode starter den dag, hvor ordren er leveret.
Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.
Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail kontakt@Face and Body Balance.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.
Varens stand ved returnering
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Face and Body Balance
at vurdere varens stand.
Recht auf Beschwerde
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Face and Body Balance i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Firmanavn dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
Face and Body Balance
TLF: 51 6666 52
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med Face and Body Balance, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Face and Body Balance og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for Face and Body Balance har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige i Face and Body Balance er: Direktør Anja Røgind
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos Face and Body Balance har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Anja Røgind.
Cookies
På faceandbodybalance.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på faceandbodybalance.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler
information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Face and Body Balance
hjemmeside.
Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en pensopay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Optionen für Reklamationen
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:
http://ec.europa.eu/odr
Lieferung
Recht auf Beschwerde
Wir gewähren eine 2-jährige Garantie gemäß dem dänischen Gesetz über den Verkauf von Waren. Unsere Garantie gilt für Material- und/oder Verarbeitungsfehler. Die Garantie gilt nicht für Fehler oder Schäden, die durch unsachgemäße Bedienung der Produkte/Dienstleistung entstehen. Face and Body Balance übernimmt die Rücksendekosten in einem angemessenen Umfang.
Die Garantie erstreckt sich nicht auf Mängel, Schäden oder Verschleiß, die direkt oder indirekt durch unsachgemäße Bedienung, schlechte Wartung, Gewaltanwendung oder unbefugte Eingriffe verursacht wurden.
Die Rechnung muss Face and Body Balance im Zusammenhang mit der Inanspruchnahme der Forderung vorgelegt werden.
Beanstandungen von Mängeln an gelieferten Produkten müssen Face and Body Balance innerhalb einer angemessenen Frist, nachdem der Käufer den Mangel festgestellt hat oder hätte feststellen müssen, mitgeteilt werden, andernfalls verliert der Käufer sein Recht, sich auf den Mangel zu berufen.
Wenn Sie Kosmetika oder Schönheitsprodukte online kaufen, haben Sie in der Regel nicht das Recht, die Produkte auszuprobieren und später zu bereuen. Deshalb akzeptieren wir keine geöffneten oder benutzten Kosmetikprodukte, da dies aufgrund des Bakterienwachstums sehr gefährlich ist.
Wenn der Artikel kaputt ist, kann er nicht umgetauscht werden, weil er benutzt wurde oder direkt mit dem Produkt in Berührung kam.
Wenn die Verpackung und das Produkt intakt sind, kann der Artikel innerhalb von 14 Tagen umgetauscht werden.
Für Rücksendungen wenden Sie sich bitte an die folgende Adresse und senden Sie Ihre Reklamation an:
Face and Body Balance
Holte Stationsvej 16, 1. Stock
2840 Holte
Wir akzeptieren keine Pakete, die per Nachnahme verschickt werden.
Rückerstattung
Wenn eine Rückerstattung vereinbart wurde, senden Sie uns bitte Ihre Bankdaten, damit wir den vereinbarten Betrag überweisen können.
Bankdaten werden an anjaroegind@gmail.com gesendet.
Recht auf Widerruf
Für die in unserem Webshop gekauften Artikel gilt ein 14-tägiges Rückgaberecht. Die Frist beginnt mit dem Tag, an dem Sie die Bestellung erhalten. Die Rücksendekosten gehen zu Ihren Lasten.
Der Widerruf muss uns spätestens 14 Tage nach dem Kauf mitgeteilt werden, und Sie müssen die Sendung innerhalb von 14 Tagen nach dem Widerruf zurücksenden. Die Mitteilung muss per E-Mail an anjaroegind@gmail.com erfolgen. In der Mitteilung müssen Sie eindeutig angeben, dass Sie von Ihrem Widerrufsrecht Gebrauch machen möchten.
Der Zustand des Artikels bei der Rückgabe
Die Verpackung und das Produkt müssen unbeschädigt sein.
Wir akzeptieren keine Rücksendungen, bei denen die Verpackung beschädigt ist oder das Produkt geöffnet wurde.
Reservierungen
Vorbehalte werden gemacht bei Druckfehlern, Fehlern auf der Website, Fehlern in den Spezifikationen oder Preisen aufgrund der Nichtaktualisierung der Website, und Vorbehalte werden gemacht bei Preisänderungen, Wechselkursänderungen und ausverkauften Artikeln.
Optionen für Reklamationen
Verbraucherbeschwerdestelle.